Megújulást hozó február

5:07

Egy hosszabb csendet követően újra itt vagyok. Ezt a kihagyást foghatnám a lábamra, vagy hogy dolgoznom kellett és emiatt nem volt időm, de mind csak kifogás lenne. Ezért nem is teszem. Egyszerűen most egy ilyen időszak állt be, amikor a színfalak mögött tevékenykedtem, nem pedig a színpadon. Ezt pedig mi sem szemlélteti jobban, mint amit látsz, Kedves Olvasóm. :) Lecseréltem az eddig használt sablont, valamint kapott az oldal egy fejlécet is beágyazott menüsorral. Ezen kívül megnyitottam a bloghoz tartozó facebook oldalamat is, amit elértek ezen a linken LunarMirage_Facebook, vagy az oldal alján található "Kövess engem" linkek között, valamint az instagramon is megtalálható vagyok LunarMirage_Instagram. Ezen a két felületen a bejegyzések mellett mindenféle érdekességet és képet fogok megosztani veletek. Ami pedig a történet szempontjából érdekességnek számít, hogy kikerült az oldalsávba egy "Megjelent fejezetek" címke, ahol láthatjátok az eddigi részek címeit, valamint a legújabb fejezetre utaló kis ízelítőt. :) A regényemet egy picikét különválasztottam a blog többi részétől, így már csak a Lelkek útja menüpont alatt találjátok meg egyben az egészet. Ennek a változtatásnak köszönhetően már nem kell egyesével megnyitogatni a fejezeteket, hanem folyamatosan lehet olvasni egymás alatt őket. Szép lassan kezdem autodidakta módon megtanulni a bloggerkedés és blogszerkesztés minden apró csínját-bínját, ezáltal egyre szebb és igényesebb felületen tárhatom elétek gondolataimat. Ezen sikeres változtatások után úgy érzem, hogy februárral kezdve - és persze a januári háttérmunkálatokkal együtt - ténylegesen beindult a 2016-os év, amiről tudom, hogy az álmok megvalósításának időszaka lesz.


De ugorjunk egy picit vissza az új év első hónapjára, hiszen ez is nagyon meghatározó időszak volt számomra. Nagyon sok minden történt, még így is, hogy igazából a lakásomba voltam "száműzve" a gipszem miatt - a héten pedig végre megszabadulok csini rózsaszín gipszemtől és újra elkezdem visszaszoktatni magam a budapesti embertömeg "imádnivaló" mindennapjaihoz. Szerencsére ez alatt a négy hét bezártság alatt sem unatkoztam szinte soha, hiszen párom és barátaim gyakran meglátogattak, valamint a virtuális világ adta lehetőségeknek köszönhetően mindig tudtam valakivel beszélgetni, ha esetleg egyedül éreztem volna magam. De mégis, leginkább a személyes összejöveteleket élveztem a legjobban, már csak azért is, mert kedves barátaim bevezettek egy igen nagy múltú játék titokzatos rejtelmeibe - megismerkedtem a M.A.G.U.S nevű szerepjátékkal. Régebben is kacsingattam már felé, de nem volt egy olyan társaságom, akik szerettek volna ezzel játszani. De most! Szédületes, ahogy bele tudja magát élni az ember lánya egy-egy ilyen kalandba. A kerettörténet szabályaihoz igazodva megalkothatom saját karakteremet, akinek a bőrébe bújva fantasztikus kalandokon vehetek részt. Még nem ismerem annyira a játék teljes világát, de nagyon felkeltette az érdeklődésemet. A kalandmesterünk - vagyis mesélőnk - is rettentően felkészült, minden eshetőségre készít egy-egy haladási irányt. Teljes mértékben interaktív, és a játékosok döntései befolyásolják a történet alakulását. Nem meglepő módon regényem egy szereplőjét - vagy legalábbis hozzá hasonlót - alkottam meg Lamia személyében, aki itt egy boszorkánymester. Direkt őt választottam, mert így gyakorlás szempontjából sem elhanyagolható ez a játék, hiszen ezáltal jobban megismerhetem a karakterét, és kifinomultabban megfesthetem a jellemét. Valamint a fantasy világának egy nagyobb szeletkéjét is feltérképezhetem, esetlegesen ihletet is meríthetek belőle a későbbiek során. Tehát minden szempontból úgy érzem, hogy megérte elkezdeni ezt az új hobbit.

Emellett kidolgoztam egy új stratégiát, ami alapján sokkal hatékonyabban és átláthatóbban tudok dolgozni mind a történeten, mind pedig a blogon. Újra teli vagyok energiával, lelkesedéssel és motivációval az írás iránt, és most már tisztán látom magam előtt nem csak a végcélt, de azt az utat is, amit be kell járnom ahhoz, hogy elérjem azt. :) Heti, havi és éves ütemtervet készítettem, ami egy erős mankóként szolgál - jó vicc tőlem pont most - arra, hogy tartani is tudjam ezt az irányt és tempót. Ebben pedig Szatti inspirációs naplója segített nagyon sokat.

Remélem tetszik az új felület, számomra rengeteg örömmel szolgált maga az elkészítése is, de a végeredmény annál inkább. :)

Hamarosan újabb meglepetésekkel érkezem, valamint belevetem magam a következő rész folytatásába is, hogy mihamarabb megtudhassátok Ti is, hogyan alakul hősnőnk sorsa.

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.