Megújulás

13:21

Kedveseim!

Nagyon sokáig nem jelentkeztem, megmondom őszintén - sajnos - el is feledkeztem erről a blogról. Időközben elindítottam a honlapomat, ahol folytatom a blogolást, viszont már nem ilyen személyesebb jellegű témákkal, hanem komolyabb mélységekben merültem el.

Kutatási területemnek választottam a női és férfi minőségek és értékek felfedezését és mindannak a tudásnak az átadását, amit az utam során megismerek.

Jelenleg a bennünket befolyásoló és irányító személyiségtípusokról írok, a következő nagyobb témával pedig az archetípusok területére kalauzolom el az olvasóimat.

Emellett regényem kiadásáról sem mondtam le, hamarosan meg is jelenik. Már az utolsó fázisba érkezett: a borítót és a kéziratot véglegesítjük az első körös szakmai szerkesztések után. Fantasztikus érzés látni, ahogyan tényleg életre kell mindaz, amit egykoron megálmodtam! :)

A továbbiakban az alábbi két oldalon követhettek:

Blog: Léleknyomat blog

Regény: Lélekíró face oldal

Egy kis ízelítővel szeretnék kedveskedni Nektek  a borítóval kapcsolatban, az írói face oldalamon pedig még több érdekes infót és részletet találhattok!

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.