Ez a vég, vagy egy új kezdet?

11:47

Kedves Olvasóim!

Az utóbbi időszakra visszatekintve észrevehettétek, hogy eléggé inaktívvá vált az oldal, valamint lekerültek a regényem fejezetei is. Biztos megfogalmazódott a kis buksikban, hogy mi lehet ennek az oka, hogy blogger pályafutásom ezzel egyenértékűen véget is ért-e, vagy mi a probléma? Erre a válaszom igen is, és nem is. A blogger felületen már nem fogom folytatni az írást, így a LunarMirage hamarosan bezárja kapuit. Nagyon élveztem, hogy egy saját felületen, amit teljesen egyedül készítettem, megoszthatom Veletek gondataimat, de most már ideje továbblépni.

Hamarosan elkészül a honlapom, amelyen a blogolást folytatom, de már sokkal komolyabban és szisztematikusabban, mint azt itt tettem. Mert hát valljuk be, volt amikor írtam, és volt amikor hónapokig nem jelent meg semmilyen frissítés. Egy nagyon jó tanulási folyamat volt ez nekem, önmagamat is jobban megismerve. Szóval nem is olyan sokára elérhető lesz a weboldalam, ahol aztán tényleg nagyon aktív leszek. Már csak azért is, merjelentkeztekt van a regényem kiadása. Ezért vettem le az addigi fejezeteket is, másrészről még egy kis karakterátformáláson dolgozok, szóval kap az egész egy kis ráncfelvarrást :)
Utána kézhez veszi a lektor, miközben már a borító is úton van. Nagyon izgalams ez az egész, hiszen magánkiadásban készül, így mindent magamnak kell intézni. Nem is gondoltam volna elsőre, hogy mennyi mindenre oda kell ám figyelni, és nagyon nem mindegy, hogy ki, hogyan, mennyi idő alatt és mennyiért végzi el a munkát.


Mindemellett pedig az elmúlt öt hétben elvégeztem egy meseterápia tanfolyamot is, és most a vizsgára készülök. Már egy ideje megfogalmazódott bennem, hogy szeretnék terapiával foglalkozni, írni és olvasni is szeretek, és ekkor szinte a semmiből jött a lehetőség: tanuljak meseterapeutának! Fantasztikus volt az elmúlt hetek megtapasztalása, és ez csak a kezdet.

Szóval amint olvashatjáktok, szorgoskodok rendesen, a háttérben folyamatosan pörgök és keresem az újabb lehetőségeket, amelyek segítségével fejlődhetek. :)
Mindenképp jelentkezek még a további részletekkel, remélem az új oldalon is követni fogtok, ahol nagyon érdekes, fontos és mély témákat fogok kidolgozni és elétek tárni.

Addig is minden jót kívánok!

Ölellek benneteket,
An

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.