Életjelek a mélyből

13:15

Kedves Olvasóm!

Nem tűntem el örökre, csak egy nagyobb merülés kellős közepén vagyok bensőm zavaros-tiszta mélységeiben. Aggodalomra semmi ok, ez csupán annyit jelent, hogy nagyon komolyan átgondoltam a jövőbeni terveimet, és a nem is olyan távoli jövőben igen komoly változtatásokra lehet majd számítani. :) Gőzerővel írom a Lelkem sötét éjszakájának történetét, hiszen igen közeli célomul kitűztem a teljes befejezést, ami nem is lehet máskor, mint augusztus 28-án. Meglepem önmagamat 27. születésnapom alkalmából számomra talán a világon létező legnagyobb és legértékesebb ajándékkal, mely felölel kereken 11 év és - augusztusra - nyolc hónapnyi munkámat. Büszke vagyok magamra, amiért elérkeztem ehhez a ponthoz is, és bizton ki merem mondani, hogy tényleg elkészül a kitűzött dátumra! Rengeteg augusztus 28. eltelt már az évek során ugyanezzel az ígérettel, de akkor még nem tettem érte semmit. Most viszont az elmúlt két hónap alatt többet haladtam az írással, mint amennyit az elmúlt 1 évem alatt összesen. Felesleges lenne az előző tíz évhez hasonlítanom, hiszen a történet valós képe ez alatt az idő alatt formálódott meg bennem, és forrotta ki jelenlegi formáját.
A napokban készültem el a 7. fejezet kéziratával, és szinte észre sem vettem, hogy annyira belelendültem az írásba, hogy már átfolytam a 8. fejezetre tervezett történetrészre. Az utóbbi két napban már ezen dolgoztam szinte minden szabadidőmben - értsd úgy Kedves Olvasóm, hogy buszon, metrón, ebédszünetben és kardió edzés közben is. :) Munka után már sajnos nincs sok lehetőségem ezzel foglalkozni, mivel az itthoni teendők - főleg a másnapra való egészséges étrendhez igazodó főzés - teljesen lefedik azt a 2-3 órás időintervallumot, amennyi még megadatik nekem a napból. Persze, lehetne hogy éjszaka írok, de akkor nem tudom kialudni magam, és nem lesz erőm másnap dolgozni, edzeni vagy bárhova elmenni. Terveim szerint júliusban megírom a 9. és 10. fejezetet, így augusztusra már csak az utolsó kettő marad. Ezzel most már el is árultam, hogy 12 fejezetesre tervezem. Ugyan még csak a vezérfonál van meg, hogy mi alapján szeretnék haladni, de ez cseppet sem okoz nagyobb fejtörést. Jobban nem is szeretem eltervezni egy-egy fejezet kimenetelét, hagyom hogy a történések csak úgy kiáradjanak tudatalattimból, miközben írok. :)

Az írás mellett pedig rengeteget olvasok mindenféle cikkeket, amelyek segítenek a további fejlődésben, hiszen még nagyon nem vagyok azon a tudatossági szinten, ahol lenni szeretnék. Erre erősítek rá július első hétvégéjén az Everness fesztivállal is! Életem első fesztiválja lesz, ezért még nagyobb izgatottsággal várom. Soha nem voltam az a nagy fesztiválon bulizós típus, de ennek nem is ez lesz a lényege, hanem a tudatosság erősítése és önmagunk megélése. Rengeteg olyan ember lesz ott, akik hozzám hasonlóan gondolkoznak, akiktől nagyon sok mindent tanulhatok, és ez a pozitív közeg kirobbanóan jó hatással lesz rám. Nem mellesleg a Balaton partján lesz, így egy nagy vágyamat egészen biztos, hogy valóra válthatom majd - mégpedig azt, hogy a parton, a felkelő Nap sugarai által körülölelve meditálok a lágyan ringatózó víz közelében. :)

Mindezeken felül pedig igyekszem társasági életet is élni, ennek okán eléggé zsúfoltak a hétvégéim, szinte egy szabad napom sincs mostanában, amikor pihenhetnék és órákon át egyfolytában csak írhatnék. De így is tartani fogom saját határidőmet, nincs több kifogás és lustulás!

A héten elhozok egy bejegyzést a műfajjal kapcsolatban is, amelyben néhány érdekes információt osztok meg Veled a történet hátterével és felépítésével kapcsolatban, de igyekszem nem túl sok - a történet szempontjából még - egyelőre homályba merülő magyarázatot felfedni. Ezekre a következő három fejezet fogja nagyrészt megadni a válaszokat, viszont egy nagyon fontos tényezőre csak a következő kötet folyamán derül majd fény, amelyet 2017 januárjában fogok elkezdeni írni. Addig viszont nagyon sok dolgom lesz még az első kötettel, hiszen nem titkolt célom a kiadás! :)

Ezért is köszönöm az eddigi támogatást, és hogy lelkes Olvasóm maradtál az elmúlt hónapok során. Mindennemű visszajelzést most is, mint mindig szívesen fogadok, és bármilyen kérdést vagy felvetést örömmel meghallgatok és megvitatok. Ezért ha esetleg valamilyen észrevételed lenne, kérlek oszd meg velem, hogy a véleményed által is tökéletessé varázsoljam életem egyik legnagyobb álmát és büszkeségét!


Végül egy rövidke kis idézettel szeretnék kedveskedni a következő fejezetből, valamint a zenével, amire írtam:

"Ekkor mellkasom iszonyatos fájdalom kíséretében összeszorul, és hirtelen levegőt is alig kapok, oly mértékű félsz keríti hatalmába lelkemet, mely szinte éles tőrként feszül szívemnek. Mert ez a feltevés egyet jelent azzal, hogy én megszűnök létezni minden szinten."



Szeretettel,
An

0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.