•*¨*•✿ Hálanapló ✿•*¨*•

15:42

Sziasztok Kedves Olvasóim!

Így a nagy csend után - vagy mondhatjuk téli álomnak is - újult erővel vágok bele a dolgokba. Az írás kicsit háttérbe szorult, hiszen most életem más területei kerültek előtérbe. Valószínűleg a hidegebb évszakok, a sokszor esős-hűvös időjárás és nem utolsó sorban betegségek lassú gyógyulása is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy alábbhagyjon a lendület. Valahogy az elmúlt két hónapot számomra főként a belassultság, a nyomottság és rengeteg nehézség jellemezte. Mindig történt valami, ami miatt nem tudtam előre mozdulni, ami okán egyszerűen képtelenség volt tartani magam az eltervezett haladási ütemhez. Ahhoz képest, hogy a gyógyulást és a kiegyensúlyozottságot tűztem ki magam elé célul, folyamatosan balesetek értek, és egy hosszabb vírusos betegség is maga alá temetett. Lehet nem volt elég erős a januári elhatározásom, vagy hiába is terveztem el, a megvalósítás igen nehézkesen ment, és sokszor nem is tartottam hozzá magam. Viszont bensőmön annál többet tudtam dolgozni, így a lelki felszabadulás terén tettem egy újabb lépést előre.


Ennek okán pedig készítettem egy Hálanaplót is Április hónapra, amit tegnap elkezdtem írni. Minden egyes nap a hónapban esténként felírok öt olyan dolgot, amiért hálás vagyok az életemben. Annyira természetesnek vesszük mindazt, ami körülvesz minket, amit elértünk és megszereztünk már, és mindig többet és többet akarunk. Arra viszont már nem nagyon szentelünk időt, hogy hálát adjunk, hiszen korábban ezek is pontosan olyan dolgok voltak, amelyekről csak álmodoztunk. Ezt kellene tudatosítanunk magunkban, és máris sokkal pozitívabban látnánk a jelent. Nem éppen magától értetődő az, hogy vannak mellettünk olyan személyek, aki szeretnek minket, akikre bármikor számíthatunk, ahogy az anyagi dolgok sem. Lehet, hogy most van egy lakásom, de holnap akár le is éghet. Ugyan van most munkám, de bármikor elbocsáthatnának. Ott van a család, de velük is történhet bármi, mi meg lehet hogy arra sem vettük a fáradtságot, hogy felhívjuk őket. Hogy elmondjuk nekik, mennyire szeretjük őket. Pontosan ezért is készítettem ezt a naplót, hogy még egy szürke hétköznapot is csodálatos kalanddá tudjak varázsolni. Ha pedig épp magam alatt vagyok, akkor különösképpen fontos megtalálni a jó dolgokat, amik fölött lehet hogy elsiklottam, mert oly mértékben koncentráltam a negatív eseményekre. Egyelőre csak egy hónapra készítettem el, viszont ennyi idő pontosan elég lesz arra, hogy kialakuljon bennem mint új szokás, hogy minden nap végén felsorolok pár dolgot, amiért köszönetet mondhatok.

De ha már így elkészültem vele, arra gondoltam, hogy szívesen megosztanám Veletek is. :) Aranyos képeket illesztettem be minden egyes naphoz, valamint inspiráló idézetekkel láttam el őket, amelyek még inkább segítenek megérteni, hogy miért is olyan fontos a hála. 
Amennyiben szeretnétek Ti is a naplót, kérlek küldjetek egy mailt a lunarmirageblog@gmail.com címre, és már küldöm is Nektek a teljes Április hónapra vonatkozó Hálanaplót! :)

Ölellek benneteket,
An




0 megjegyzés

Üzemeltető: Blogger.